kliknij w Pajacyka!

poniedziałek, 8 czerwca 2015

Chłodniki WINIARY- czas na relację


Witajcie!
Już jakiś czas temu otrzymałam od WINIARY paczkę ambasadorską- Paczkę Inspiracji na Lato.
Zostałam uprzedzona, że wewnątrz będzie dla mnie niespodzianka i rzeczywiście tak było!
20150521_154331
Oto co zawierała przesyłka:

    20150521_154122
  • 20 chłodników w trzech letnich smakach: ogórkowym, buraczkowym i czosnkowo- koperkowym
  • 30 ulotek z przepisami na letnie chłodniki- do rozdania moim rozmówcom
  • list do Ambasadorki (to JA!) oraz mini przewodnik z różnymi przepisami
  • a także małą niespodziankę: doniczkę i 3 paczuszki ziół: szczypiorek, koperek i mięta- bez których nie można przygotować idealnego chłodnika. 
20150521_154217Niespodzianka miła, choć wiadomo zioła potrzebują trochę czasu by wzrosnąć, więc przy pierwszym chłodniku trochę improwizowałam ;)

Przepis na chłodnik WINIARY jest bardzo prosty, a lista zakupów jest bardzo krótka- no chyba, że macie ochotę na własne dodatki.
 Do przygotowania chłodników WINIARY wystarczy jogurt naturalny i świeże warzywa- ogórek lub rzodkiewka no i szczypta świeżych ziół.
Przygotowanie nie jest pracochłonne i nie powinno nikomu sprawić trudności- jasna instrukcja jest na każdym opakowaniu.
Polecam każdemu kto uwielbia świeże warzywa i szuka orzeźwienia na gorące dni.
Jeśli lato to chłodnik, a jeśli chłodnik to WINIARY! ;)
oh... i zapomniałabym o jednej ważnej rzeczy- jak to się stało, że zostałam Ambasadorką Winiary- dzięki portalowi http://rekomenduj.to/

Jeśli wydaje się Wam, że już gdzieś czytaliście podobny tekst to całkiem możliwe- na moim starym blogu- http://khasix.blog.pl/2015/05/30/paczka-inspiracji-na-lato/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia ma swój sens i jest ważna. Śmiało wytykajcie mi moje błędy, w tym ortografię xD