kliknij w Pajacyka!

sobota, 13 czerwca 2015

Zakupy na a Tab

Witajcie!
Zgodnie z obietnicą ujawniam Wam wybrane przeze mnie przedmioty ze sklepu internetowego a Tab. A oto i one:
 * magnes na lodówkę z motywem Babeczki
 * pojemnik ceramiczny z drewnianą pokrywką i "okienkiem" z farby tablicowej.

Przyznam szczerze, że choć wymiary pojemniczka były podane, to zaskoczył mnie jego wygląd- taki malutki i słodki xD

Za to magnes- jest duży i bardzo mocno trzyma się mojej lodówki- widać bardzo się polubili xD

Sama strona sklepu jest a Tab jest bardzo estetyczna, a wręcz trąci elegancją. Jasne kolory i duże zdjęcia sprawiają, że oczy się nie męczą i przeszukiwanie strony jest przyjemne. 
W sklepie a Tab jest masa rzeczy, które bym kupiła do swojego domu, a nawet takie, których jeszcze nie widziałam.
 Niestety muszę przyznać, że sporo cen jest wygórowanych, ale jestem pewna, że są warte swojej ceny. 
Bardzo podobał mi się podział na kolekcje- bo mi osobiście podobały się przede wszystkim produkty "babeczkowe"- w kształcie i ze zdobieniami muffinkowymi i tym podobne. 

Dzięki utworzonej kolekcji nie musiałam ich wyszukiwać po kolei w każdym dziale. Trochę mi brakowało możliwości uporządkowania produktów według ich ceny, ale to szczegół.


Polecam każdemu kto szuka inspiracji dla swojej kuchni.

A wszystko to dzięki TestMeToo.pl!






 Już wkrótce ukażą się opinie innych uczestników kampanii na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia ma swój sens i jest ważna. Śmiało wytykajcie mi moje błędy, w tym ortografię xD