kliknij w Pajacyka!

wtorek, 16 czerwca 2015

Inspiruj z RIMMEL WAKE ME UP!

Witajcie!
Jakiś czas temu otrzymałam niesamowicie zaskakują cą informację od RIMMEL iż zostałam Inspiratorką- czyli Ekspertką! :)
Nareszcie doszła do mnie długo wyczekiwana paczuszka, jak się później okazało- kartonowa kosmetyczka z inspiracjami RIMMEL WAKE ME UP.
W przesyłce znalazł się:

  •  podkład WAKE ME UP z witaminą C 
  • maskara WAKE ME UP z ekstraktem z ogórka
  • informator dla Ambasadorki WAKE ME UP.

Nie mogłam się powstrzymać i od razu nałożyłam podkład- bez odpowiedniego przygotowania, ale... i tak okazało się, że świetnie kryje. Może odcień jest nieco zbyt ciemny dla mnie, ale mam nadzieję, że tylko jeszcze przez kilka dni, bo się odpowiednio opalę i wcale nie będzie widać różnicy. xD Skóra jest delikatnie rozświetlona i wygląda na dużo gładszą. Niestety, bez odpowiedniego przygotowania podkład może wysuszać skórę.
Natomiast maskara... Totalny odlot! Już po pierwszym pociągnięciu rzęsy stały się czarne i wydłużone. Rzęsy nie są posklejane i delikatnie się podnoszą. A do tego ten świeży ogórkowy zapach... niezwykłe połączenie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia ma swój sens i jest ważna. Śmiało wytykajcie mi moje błędy, w tym ortografię xD