kliknij w Pajacyka!

niedziela, 7 czerwca 2015

Kilka słów o testach i darmowych próbkach

Witajcie!
W tym "biznesie" jestem raczej nowa, choć udało mi się już dostać do kilku testów, ale chciałam się dziś odnieść do pewnej "przypadłości" innych Poszukiwaczy.
Mianowicie- sama przeszukuję wiele stron, liczne fora i blogi, aby znaleźć propozycje testów czy konkursy. Wiem, że robi to też wiele osób, ale... Drażni mnie pewna maniera wśród takich osób. Nie dotyczy to wszystkich, rzecz jasna, ale znajdą się tacy i jeszcze się tym chwalą. O co chodzi?
O pazerność. Okropną wręcz. Istnieją różne rodzaje ofert- darmowe próbki dla każdego albo konkursy, albo próbki dla firm. I tu jest właśnie problem- niektóre osoby są tak pazerne, że wpisują fałszywe dane firmy, żeby tylko dostać darmowy gadżet czy próbkę.
Wierzcie mi lub nie, ale tacy ludzie zamawiają nawet próbki tkanin, traw, rolek do drukarek, dywanów, a nawet cegieł czy listw przypodłogowych. I to tylko po to, by to mieć.
Osobiście uważam, że to przegięcie, zwłaszcza jeśli taka osoba nawet nie prowadzi bloga, czy w inny sposób nie ocenia danego produktu.
Dla mnie to totalna porażka i chyba nie tak to powinno działać, ale co zrobić...

A co wy sądzicie o takich ludziach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia ma swój sens i jest ważna. Śmiało wytykajcie mi moje błędy, w tym ortografię xD