kliknij w Pajacyka!

niedziela, 21 czerwca 2015

Z łazienkowej półki

Witajcie!
Wybaczcie ostatnie kilka dni ciszy. Zdarza się. :) I pewnie jeszcze się będzie zdarzać.
Chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat antyperspirantu NIVEA Stress Protect w sztyfcie.
Informacje od producenta:
- przebadany dermatologicznie
- nie zawiera alkoholu i barwników
- 48 godzinna ochrona przed poceniem nawet w stresujących sytuacjach.
Ja powiem tak: działa jak należy. Moim zdaniem ma wiele zalet:
- "sucha" formuła, która nie każe czekać, aż antyperspirant wyschnie
- miły, delikatny zapach
- skuteczny
- nie plami ubrań- tak, nawet czarnych, nawet, jeśli posmarujesz bezpośrednio na ciuch- tak, zdarzyło mi się"pacnąć" po czarnej bluzce i nic, śladu nie ma!
- ponadto pielęgnuje skórę pod pachami
- nie wiem czy działa przez 48 godzin, bo nie miałam okazji sprawdzić, ale przez 30 na pewno
- wydajny i cena przystępna.

Polecam osobom aktywnym, lubiącym uczucie świeżości i ceniącym sobie pielęgnację pach.

48h ochrona antyperspirantu i delikatna pielęgnacja NIVEA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia ma swój sens i jest ważna. Śmiało wytykajcie mi moje błędy, w tym ortografię xD