kliknij w Pajacyka!

wtorek, 9 czerwca 2015

TestMeToo- kolejna kampania



Witajcie!
Wczoraj otrzymałam wiadomość od TestMeToo z zaproszeniem do wzięcia udziału w kolejnej kampanii.
Nie czekałam długo- bo zapisy do akcji były na zasadzie: kto pierwszy, ten lepszy.
Testowaniu została poddana strona internetowa sklepu à Tab. Uczestnicy otrzymali specjalny kod rabatowy na zakupy oraz zapewnienie darmowej dostawy kurierem.
Każdy uczestnik miał za zadanie znaleźć produkt dla siebie i dokonać jego zakupu, a następnie ocenić takie elementy, jak przejrzystość strony, łatwość dokonywania zakupu czy sposób zapłaty.
Przejrzenie wszystkich oferowanych przedmiotów zajęło mi trochę czasu, ale sprawiło też wiele przyjemności, bo ja z natury uwielbiam kolekcjonować ładne przedmioty (czasem siłą wyrywam je sobie z ręki, żeby tylko nie kupić kolejnego bibelotu).
W końcu wybrałam dla siebie dwa drobiazgi, ale co to jest dowiecie się dopiero, gdy już do mnie dotrą, a ja będę mogła dodać zdjęcia.

Tymczasem, zapraszam Was do zapoznania się ze stronami:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia ma swój sens i jest ważna. Śmiało wytykajcie mi moje błędy, w tym ortografię xD