kliknij w Pajacyka!

czwartek, 11 czerwca 2015

Chłodniki Winiary- pierwsze opinie już są dostępne!

Witajcie!
Rekomenduj.to opublikowało pierwsze opinie testerów o Chłodnikach Winiary.
Poniżej podaję Wam link oraz zapisy moich raportów.

A Wy macie swój ulubiony smak chłodnika? Podzielicie się ze mną swoimi przepisami i opiniami?

Oto fotka z linkiem do recenzji:






Zapisy moich rozmów, jakie przedstawiłam w raportach (nie wszystkie, ale chociaż kilka):
1. Jeszcze nie otrzymałam paczki, ale już nie mogę się doczekać! Już rozmawiam o niej z bliskimi i znajomymi, rzecz jasna n razie tylko w teorii, bo sama jeszcze nie znam chłodników, ale z każdą rozmową coraz bardziej nabieram na nie ochoty. Moją przyjaciółkę spotkałam dzisiaj, w trakcie spaceru- z FB dowiedziała się, że biorę udział w kampanii WINIARY. Najpierw trochę się ze mnie naśmiewała, że bawię się w nie wiadomo co, ale kiedy jej wszystko wytłumaczyłam, spytała się, kiedy może przyjść posmakować i rzecz jasna odebrać próbkę dla siebie.
Najbardziej zainteresował ją smak czosnkowo-koperowy, który wydał jej się nietypowym połączeniem, ja osobiście czekam już na chłodnik ogórkowy- dla mnie brzmi to, jak 100% orzeźwienie. Obie czekamy, żeby wypróbować te pyszności od WINIARY!

2. Już od progu zostałam zasypana pytaniami co tak apetycznie pachnie- sama przyznam, że czosnek, to dla mnie najbardziej apetyczny zapach- więc odpowiedziałam, że mój nowy sposób na ochłodzenie w upalne dni- chłodnik czosnkowo- koperkowy od Winiary.
Pierwsze miny były podejrzliwe, ale pokazałam im wtedy nowe opakowanie chłodniku i... już go nie odzyskałam.
Znajomi wybrali sobie chłodniki ogórkowy i czosnkowo-koperkowy- jakoś najmniej chętnie wszyscy się odnoszą do buraczkowego... No cóż, moim faworytem też nie jest, ale z pewnością wkrótce spróbuję (czasnkowy robiłam już drugi raz).
Komentarze: "nie moja konsystencja, ale bardziej jako przekąska, albo deser na słono to może być", "Ty, to rzeczywiście chłodzi! Daje takie wrażenie... chłodu." (no przecież o to chodzi, nie?), "Dobry, wyraźny smak i nie jest jakiś udziwniony", "ty, ale to dietetyczne jest co?"- no ba! Jogurt naturalny z niską zawartością tłuszczu i świeże warzywa. Czego więcej chcieć? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia ma swój sens i jest ważna. Śmiało wytykajcie mi moje błędy, w tym ortografię xD